Hotell Gyllene Hornet
Individual reviews by our guests (showing 1-4 of 4)
Vackert läge men opersonligt
“Vackra vyer från hotellet och många trevliga sittplatser både ute och inne. Fantastiskt stor pool! God frukost - men dåligt planerad med tanke på Corona. Mycket trängsel i matsalen. Kunde man inte ha haft olika frukosttider eller åtminstone spritt ut matstationerna bättre? Rummen var slitna och servicenivån var opersonlig. Fick inte någon större kontakt eller hjälp av receptionspersonalen. Tror att upplevelsen hade höjts betydligt med glad och engagerad personal.”
Kritik
“En fåtölj som var det första man möttes av vid ankomst in i rummet var helt söndernött. Rummet var litet och det gick inte att öppna toadörren fullt ut och man fick även tränga sig in i och ut från toan.
Servicen i receptionen var däremot mycket bra, gäller även i frukostrestauranten.”
ok rum men ej duschen.
“Tyvärr tyckte vi att duschen inte var så fräsch, det luktade sur trasa där. Även duscharna till poolen var ofräscha. En av oss med gluten-mjölkallergi saknade olika sorters bröd hårt mjukt till frukosten”
Missnöjd
“Rummet var ganska trist, inga faciliter man hade nytta av tex en liten kyl.
Den pyttelilla tv:n som fanns gick inte att titta på, bild och ljud helt makalöst dåligt.
WiFi var för dålig mottagning så det fungerade överhuvudtaget inte.
När detta påtalades för receptionen så var dom medvetna om problemen men hade ingen som helst lust eller vilja att försöka lösa eller kompensera på annat sätt?!? Helt makalöst dåligt och dessutom falsk marknadsföring när man går ut med att man har Wifi etc.
Badrummet såg inte ut att varit renoverat dom senaste 15 åren, gammal linoleum på golv och väggar.
Trångt och missljud i kranar, kändes riktigt ofräscht.
Frukosten var på sin höjd ok, men långt ifrån vad man är van vid.
”
Powered by Citybreak a part of Visit Group